Katarina Ranić Čavić je osnovno i srednje muzičko obrazovanje stekla u Beogradu. Paralelno studirala na Muzičkoj Akademiji u Beogradu i na Hochschule für Musik und Darstellende Kunst u Hamburgu u Nemačkoj.
Predavala je na muzickom Konzervatorijumu – Jochanes Brahms u Hamburgu.
Još od studija nastupa na prostorima bivše Jugoslavije, Nemačke i Evrope – solisticki, kamerno i sa simfonijskim orkestrima, pod vođstvom najvećih svetskih dirigenata Kristof Esenbaha, Sergija Celibidikija, Leonid Bernštajna- najdraža turneja London (Royal Albert hall) Moskva – park Maksim Gorki, Baljšoj Sal i Carnegie Hall – New York i Južna Koreja. Za vreme boravka u Nemačkoj bila je na mestu 1.violine u Hamburger Symphoniker, angažovana u Philharmonisches Orchester, a sarađivala i sa Hamburg Strings i Mozart Orchester.
Sa James Last orkestrom učestvovala je u studijskim snimanjima a zatim i u turnejama po Nemačkoj, Holandiji, Belgiji i Luksemburgu.
U Beogradu sarađuje sa Beogradskom Filharmonijom (Turneja SAD, Čikago, Klivlend, New York).
Još tokom studijskih dana i saradnje sa Leonidom Bernštajnom na muzičkim seminarima, rodila joj se ideja o ličnom muzičkom pečatu i stilu, manje formalnom, u ritmu današnjice i prilagođeno brzom tempu života modernog čoveka, onako kako to rade David Garrett, Vanessa-Mae, Nigel Kennedy, Il Divo, DJ Guetta i DJ Tiesto.
Tako je Katarina osmislila Dinamiku i već 2012. godine u Beču doživela ovacije pred prepunom Štraus salom u Kursalonu.
Katarina je Srbiji donela jedan svežiji, vedriji i prijatan muzički performans, na neposredan i dinamičan način u vidu muzičkih obrada od klasike do danas.
Katarina se sa puno ljubavi i posvećenosti prema muzici bavi i pedagoškim radom, a sa ciljem da “Dinamika music” uskoro otvori i savremenu muzičku akademiju, gde će se čuvati i negovati muzička tradicija, na način koji odgovara vremenu u kome živimo.